Contactformulier

Contact dropdown
We helpen je graag via de klantenservice. Waar kunnen we je mee helpen?

Selecteer hieronder een onderwerp waar je vraag over gaat. De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen (berichten van donderdag zouden dus op zijn laatst op maandagavond beantwoord kunnen worden).

Waar gaat je vraag over?

Excuses voor het ongemak dat het pakket niet op de gekozen dag is afgeleverd. Wij balen hier niet net zo van als jij.

We hebben de bezorging van onze pakketten uitbesteed aan de bezorgservice Trunkrs. In onze ervaring heeft deze de hoogste betrouwbaarheid, voor ons 97% zekerheid. Dit percentage hebben we vermeld tijdens het bestelproces (tevens geel gemarkeerd) en nogmaals vermeld bovenaan de bevestigingsmail van je bestelling.

Dit betekent simpelweg dat er 3% kans is dat de sapjes later worden geleverd. Dit is ook de reden dat we klanten altijd aanraden om meerdere dagen van tevoren al te bestellen.

In geval je sapjes 1 dag te laat zijn, is dit geen probleem omdat de sapjes nog grotendeels bevroren zijn bij aflevering de volgende dag. Hierdoor is er geen invloed op houdbaarheid. Deze blijft ten minste 7 dagen houdbaar in de koelkast en ten minste 6 maanden in de diepvries.

Helaas kunnen wij geen contact opnemen met de bezorgers van Trunkrs. We kunnen alleen de informatie van hun volgen in track-en-trace. Het te laat leveren kan uiteenlopende redenen hebben. Denk bijvoorbeeld aan files, door bijv. een ongeval of grote drukte.

Wil je toch contact met ons opnemen? Vul dan onderstaand bestelformulier en vermeld je bestelnummer:

Contact / klantenservice
* Verplichte velden

De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.

Excuses voor het ongemak dat het pakket niet op de gekozen dag is afgeleverd. Wij balen hier niet net zo van als jij.

We hebben de bezorging van onze pakketten uitbesteed aan de bezorgservice Trunkrs. In onze ervaring heeft deze de hoogste betrouwbaarheid, voor ons 97% zekerheid. Dit percentage hebben we vermeld tijdens het bestelproces (tevens geel gemarkeerd) en nogmaals vermeld bovenaan de bevestigingsmail van je bestelling.

Dit betekent simpelweg dat er 3% kans is dat de sapjes later worden geleverd. Dit is ook de reden dat we klanten altijd aanraden om meerdere dagen van tevoren al te bestellen.

In geval je sapjes 2 dagen te laat zijn, is dit geen probleem omdat de sapjes nog grotendeels bevroren zijn bij aflevering. Hierdoor is er geen invloed op houdbaarheid. Deze blijft ten minste 7 dagen houdbaar in de koelkast en ten minste 6 maanden in de diepvries. Komen ze later dan 2 dagen aan ná de ingeplande datum? (extreem zelden) Dan krijg je van ons een nieuw pakket opgestuurd.

Helaas kunnen wij geen contact opnemen met de bezorgers van Trunkrs. We kunnen alleen de informatie van hun volgen in track-en-trace. Het te laat leveren kan uiteenlopende redenen hebben. Denk bijvoorbeeld aan files, door bijv. een ongeval of grote drukte.

Wil je toch contact met ons opnemen? Vul dan onderstaand bestelformulier en vermeld je bestelnummer:

Contact / klantenservice
* Verplichte velden

De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.

Excuses voor het ongemak dat het pakket niet op de gekozen dag is afgeleverd en zelfs meerdere dagen vertraging heeft opgelopen. Wij balen hier niet net zo van als jij.

We hebben de bezorging van onze pakketten uitbesteed aan de bezorgservice Trunkrs. In onze ervaring heeft deze de hoogste betrouwbaarheid, voor ons 97% zekerheid. Dit percentage hebben we vermeld tijdens het bestelproces (tevens geel gemarkeerd) en nogmaals vermeld bovenaan de bevestigingsmail van je bestelling.

Dit betekent simpelweg dat er 3% kans is dat de sapjes later worden geleverd. Dit is ook de reden dat we klanten altijd aanraden om meerdere dagen van tevoren al te bestellen.

Helaas kunnen wij geen contact opnemen met de bezorgers van Trunkrs. We kunnen alleen de informatie van hun volgen in track-en-trace. Het te laat leveren kan uiteenlopende redenen hebben. Denk bijvoorbeeld aan files, door bijv. een ongeval of grote drukte.

In geval de sapjes langer dan 2 dagen na de planning afgeleverd zullen worden, willen wij graag een nette en passende oplossing geven.

Vul hiervoor onderstaand bestelformulier en vermeld je bestelnummer:

Contact / klantenservice
* Verplichte velden

De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.

Excuses dat je de sapjes deels of grotendeels ontdooid hebt ontvangen. Wij balen hier niet net zo van als jij.

Er zijn een aantal belangrijke punten om te constateren:

  • Als je sapjes volledig zijn ontdooid, kan het zijn dat de sapjes ultravers zijn. Dit gebeurt wel eens tijdens erg drukke periodes. We persen dan in de ochtend en je ontvangt het dezelfde dag. Je kunt dit zien door op de dop te kijken, waar de productiedatum op staat. In dit geval zijn de sapjes ten minste 7 dagen houdbaar in de koelkast. Aangezien ze nog niet ingevroren zijn kan je dat ook doen. In dat geval zijn de sapjes ten minste 6 maanden houdbaar.
  • Als je sapjes deels of grotendeels bevroren zijn komt dat eigenlijk altijd omdat er later is geleverd dan de gekozen dag. Als dat 1 dag later is, heeft dit geen invloed op de houdbaarheid. Het blijft dan ten minste 7 dagen houdbaar in de koelkast en 6 maanden bij invriezen. Ook bij 2 dagen later dan de planning geldt dit. Als de sapjes wel bijna volledig zijn ontdooid – meer dan 2 dagen te laat – zoeken we altijd naar een nette en passende oplossing. Vul hiervoor onderstaand bestelformulier en vermeld je bestelnummer:

Contact / klantenservice
* Verplichte velden

De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.

Excuses voor het ongemak. Wij balen hier niet net zo van als jij.

Gelukkig komt het maar heel weinig voor dat klanten sapjes missen.

Let er trouwens op dat er 1/2 gembershot staat in onze schema’s, oftewel een halve gembershot. Deze drink je 2 keer op een dag bij een sapkuur, dus een hele per dag.

Mis je andere sapjes? Wij proberen altijd nette en passende oplossingen te zoeken. Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier en vermeld je bestelnummer:

Contact / klantenservice
* Verplichte velden

De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.

Hier is nogmaals de download link:

Je kunt ook het losse schema openen (iedere toestel)  of om te printen.

Gekoeld en ongeopend zijn de sapjes ten minste 7 dagen houdbaar. Als een sapje buiten de koelkast staat, is deze een dag houdbaar.

Bevroren sapjes zijn ten minste 6 maanden houdbaar. Het is mogelijk om na ontdooiing van de sapjes deze nogmaals in te vriezen maar dan is de houdbaarheid in de koelkast vervolgens 4 dagen in plaats van ten minste 7.

Let op: de datum op de dop van de sapjes is de datum van productie, niet de THT datum (Ten minste Houdbaar Tot).

Vul onderstaand contactformulier in als je andere vragen hebt dan in het keuzemenu staan.

Contact / klantenservice
* Verplichte velden

De klantenservice beantwoordt e-mails binnen 2 werkdagen.

Bedrijfsgegevens:
HappyJuicy B.V.
Zekeringstraat 17A
Amsterdam

Kvk nummer: 78627680
Btw-nummer: NL861475859B01

E-mail: [email protected] (als je direct hier naar mailt is de kans groter dat het in spamfolder terecht komt dan via het contactformulier – vermeld je bestelnummer bij een vraag over een bestelling)

Vul hieronder je voornaam en e-mail in en download gratis het ebook​

Door je e-mailadres in te vullen ontvang je regelmatig waardevolle tips via de mail. Voor deze mailing kun je je op ieder gewenst moment uitschrijven middels de uitschrijflink onderaan iedere mail.

Vul hieronder je voornaam en e-mail in en download gratis het ebook

Door je e-mailadres in te vullen ontvang je regelmatig waardevolle tips via de mail. Voor deze mailing kun je je op ieder gewenst moment uitschrijven middels de uitschrijflink onderaan iedere mail.

Vul hieronder je voornaam en e-mail in en download gratis de sapkuur gids en schema

Door je e-mailadres in te vullen ontvang je regelmatig waardevolle tips via de mail. Voor deze mailing kun je je op ieder gewenst moment uitschrijven middels de uitschrijflink onderaan iedere mail.